17 Mac 2011

MINTA NOMBOR

Semalam aku tersenyum bila terlihat pertanyaan sebegini di dalam ruangan komen.Apa yang terlintas di fikiran aku mungkin ini hanya gurauan atau usikan dari rakan-rakan blogger kerana hanya memaparkan tanpa nama dan tiada link disertakan.Biasanya kalau rakan-rakan blogger ingin bergurau atau mengusik mereka gunakan shoutbox.Kot ye pun takkan aku nak paparkan nombor telefon aku kat blog ni pulak kan..

Sebab kedua aku beranggapan mungkin beliau ingin tahu lebih lanjut berkenaan entry tersebut. Mungkin ada beberapa persoalan yang ingin beliau tanyakan.Sejujurnya aku bukanlah tahu sangat tentang bermacam perkara dan ada beberapa sumber yang aku sendiri perolehi dari internet atau pembacaan buku serta majalah. Selebihnya adalah berdasarkan pengalaman yang aku lalui atau alami sendiri dan diterbitkan sebagai catatan di sini untuk dikongsi bersama dan aku juga bukanlah seorang guru atau cikgu yang layak untuk mengajar seseorang.

Di awal kemunculan blog aku ni dulu memang aku bermula dengan catatan peribadi tentang segala apa yang pernah aku tempuhi sejak dari kecil sehinggalah kisah aku berada di perantauan.Bagi rakan-rakan yang mengikuti kisahku dari awal dulu pastinya mereke tahu kisah-kisah tersebut.Namun setelah blog ini semakin ramai pengunjung aku mula terasa segan maka segala catatan tersebut aku pindahkan ke tempat lain untuk aku imbas semula bila ada kelapangan.

Bermacam kisah dan info boleh diperolehi dari blog tetapi jangan biarkan diri anda diselubungi misteriiiiii...

ozzy - jangan pula ada yang minta nombor ekor..

8 ulasan:

  1. Salam Ozzy..
    bagi je lah
    dah dia nak
    apa salah..tambah
    kenalan...he he
    (pompuan je tau..?)
    :D

    BalasPadam
  2. Salam {ozi adalah yang berkenan kat awk tu hehehe :)

    BalasPadam
  3. Salam..

    Saya pun nak berkenalan juga.. Hehehe

    BalasPadam
  4. assalamualaikum ....
    ozzy..saya terseyum sendiri...baca n3...kkdg2 dia org suka main2....

    BalasPadam
  5. lelaki ko pompuan...eeerrr...konpius

    BalasPadam
  6. hebat en.ozzy sekarang , siap ada peminat lagi ha! hehe..gurau je jangan amek hati na...

    BalasPadam
  7. Hehehe..ada peminat tu....hehehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...