14 Ogos 2011

ARLENE TAN BUKAN MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA - GAYSEC MOHON MAAF SECARA TERBUKA

Sebelum ini ramai yang memperkatakan berkenaan pendedahan daripada pihak Gaysec.net bahawa Arlene Tan sebagai suspect yang dituduh menyamar sebagai Hajjah Sitt Al-Wuzara.
Hajjah Sitt Al-Wuzara merupakan seorang individu yang kini sedang giat diburu berikutan kenyataannya yang sering menghina Allah s.w.t dan Nabi Muhammad s.a.w samada di dalam blog mahupun twitter.Ramai yang mengharapkan beliau segera ditangkap sekaligus menghentikan penghinaannya terhadap Agama Islam.

Setelah dua kali menyiarkan kenyataan mereka berhubung tuduhan tersebut melalui operasi mereka yang dikenali sebagai ops ramadan, akhirnya pihak Gaysec tampil membuat pengakuan bahawa mereka telah melakukan kesilapan dan sasaran mereka iaitu Arlene Tan bukanlah Hajjah Sitt Al-Wuzara.Bersama pengakuan tersebut juga pihak Gaysec mengemukakan permohonan maaf secara terbuka pada Arlene Tan.


Dengan pengakuan serta kenyataan tersebut juga maka entri yang pernah aku terbitkan berhubung perkara tersebut sebelum ini juga turut dipadam.Untuk membaca kenyataan penuh sila klik DI SINI .


Diharap pihak Gaysec atau sesiapa saja lebih berhati-hati dan membuktikan kesahihannya terlebih dahulu sebelum membuat kenyataan selepas ini kerana isu tersebut merupakan isu panas yang boleh membahayakan keselamatan individu yang tertuduh.

ozzy - masih menantikan siapa sebenarnya Hajjah Sitt Al-Wuzara...

2 ulasan:

  1. Salam pozi, kes naya juga kalau jadi macam nie... moral org yang buat keje tu mmg tak bermoral juga.

    BalasPadam
  2. Akuanakpahang - W'salam...Memang kes naya kalau yg tak bersalah dituduh mcm tu tapi kalau minta maaf tu kira ok lagilah drpd senyap gitu aje

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...