12 Ogos 2010

KEJAM - YANG MANA SATU HAIWAN ?

  
Semoga kita semua tidak tergolong seperti manusia sebagaimana yang di paparkan di dalam video ini.Jika kita tidak suka sekalipun janganlah diperlakukan dan disiksa haiwan ini dengan begitu kejam.
Bukan hanya pada binatang manusia hari ini turut bertindak kejam sesama manusia seolah-olah nilai kasih sayang dan belas simpati kian lama kian terhakis...semoga kita semua dijauhi dari sifat sebegini...Astaghfirullahhalazim.. 
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                                
                                                       
                                                          Award dari En. Yassin  
                               
Sekali lagi aku terima award dari En. Yassin tapi aku percaya en.Yassin ni tidaklah sekejam seperti manusia di atas tu.Terima kasih banyak-banyak dan aku amat hargai apa saja pemberiannya (ini award ke 3 aku terima darinya ).Jika anda berminat untuk mengetahui info tentang dirinya dan juga info mengenai negeri Pahang dipersilakan berkunjung ke blognya AkuAnakPahang.Blogspot.com.
Antara syarat yang diberikan (aku ubah sedikit sempena bulan ramadan ini) :

1) Nyatakan 7 makanan kegemaran anda sewaktu berbuka puasa atau bersahur :
* Murtabak
* Laksa / Laksam
* Kuih Lapis
* Kuih Kasui
* Kuih Kole Kacang ( susah nak jumpa yang betul-betul sedap )
* Buah Tembikai
* Roti John

2) berikan kepada 5 orang (atau lebih) rakan blogger anda:
 - Cik Jari  
 - Cik Nard 

Pesanan akan di berikan melalui shoutmix masing2..

16 ulasan:

  1. salam..

    First tyme dapat award yang tag2 ni..
    thank2

    bila ada masa nanti saya watkan..

    BalasPadam
  2. sekarang, bunuh membunuh tu macam bukan perkara besar. manusia makin kejam.

    BalasPadam
  3. Salam pozi, video betina pijak kucing mmg zalim. Mmg jenis manusia tiada hati perut langsung.
    Terima kasih juga sudi menerima award tersebut.

    BalasPadam
  4. salam..
    kesiannya
    bukan orang ni

    BalasPadam
  5. Salam Ozzy,

    Kejam wanita ni,langsung tak berhati perut.Moga perbuatannya tu mendapat pembalasan yang setimpal.

    BalasPadam
  6. salam ramadhan

    geram pun ada kan ngan org macam tue kalau kau tak suka kucing sekali pun jgn la di bunuh kesian binatang tue... eee angah geram tengok video nie macam nak .....je perempuan tue balik

    BalasPadam
  7. iskh... tak sanggup koi nengoknya! nengok sikitpun rse tak tahan dh.

    BalasPadam
  8. ummmi i=amik dah..TQ en ozzy

    BalasPadam
  9. wee...mekasih encik Ozzy.....

    selamat berbuka dengan makanan yg best2

    BalasPadam
  10. cian kucing tu...sampai hati...

    BalasPadam
  11. zalim sungguh tak kian ke pempuan..

    BalasPadam
  12. zalimnya perempuan tu...rasulullah paling sayang kucing...sedih..xsanggup tengok sampai habis..

    BalasPadam
  13. dulku penah tengok gamba nih nih sumpah tak berani nak tgk video nih..sedih!

    BalasPadam
  14. dah tgk vid nie..
    mmg kejam sgt perlakuan tu..!!
    sadis..x sanggup nak tgk..huhu

    BalasPadam
  15. Ooo ye ke??cik tom pun penah komen da kat sini..hehe..lupa pulak..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...