3 Ogos 2010

SESUMPAH DAN AWARD

    

Sebelum ini kita sering mendengar orang menyebut berkenaan sesumpah.Aku pasti ramai yang tak pernah tengok sesumpah ni termasuk aku sendiri.Kali pertama aku lihat terasa tidak percaya tetapi itulah keajaiban makhluk ciptaan tuhan ini..sama-sama kita saksikan.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sebenarnya entry aku kali ini sebab nak publishkan award yang diterima dari rakan-rakan blogger. Jadi nak terbitkan entry semata-mata nak tunjukkan award rasanya kurang menarik kerana itu aku selitkan video mengenai sesumpah ni.

1 - Inilah award yang aku baru terima dari rakan blogger iaitu Cik Ma.. terima kasih atas anugerah ini.


Award ini pula aku nak anugerahkan pula pada 4 orang rakan lagi :
 1- Puan Hani
 2 -Puan Ana
 3- En.Xangonila
 4- Cik Qila 

2 - Award ini pula aku terima dari Cik Pijok  yang bakal menjadi seorang ahli fisioteraphy..terima kasih juga atas anugerah yang diberikan.


Soalan yang diberikan - Nyatakan 5 perkara tentang diri sendiri :

1- Tiada cita-cita hanya ada angan-angan
2- Baju T kebanyakannya bewarna putih
3- Suka makan ayam kampung tapi tak suka/geli makan ayam daging.
4- Tak suka pandu kereta di KL ni tapi lebih suka bawa motor sebab bencikan jem & susah dapat parking.
5- Dan lain-lain hehe....

kalau nak tau apa syarat lain yang diberi silalah ke blog beliau  di http://www.izafisio.blogspot.com/

Award ini pula aku nak anugerahkan pada :

1- Puan Ezna 
2- Puan Sweetie
3- Cik Xoxo

3 - Satu lagi award yang baru saja aku terima.. yang ni paling special dari Encik Yassin rakan blogger dan merupakan follower aku yang pertama.. terima kasih banyak2 En Yassin..anda boleh berkunjung ke blognya di SINI.


Award yang cantik bergaya ni aku nak hadiahkan pula pada:

1- Puan Lagenda 

Bagi menghargai kesemua award yang aku terima dari rakan-rakan semuanya aku simpan di sini :
http://ozzy-seraiwangi.blogspot.com/

4 ulasan:

  1. salam..
    sesumpah tu kesian kena
    buli dek aok..hu hu

    BalasPadam
  2. kalau boleh jadi sesumpah nei mmg best sesekali boleh gi mengintai org tak nampok hehehe :)

    BalasPadam
  3. Salam ..
    Zul - Yang last tu paling best..berbelang badan dia hehe...
    Yassin - Aok skodeng org nanti naik ketumbit baru tau

    BalasPadam
  4. salam abg ozzy angah ada gak tengok sesumpah kat Fb memang layan la... mcam tak caya jer kan???

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...